۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در قزوین ۲ دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند

حبیبی گفت: ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان یک دوز واکسن و ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال ۲ دوز واکسن را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «منوچهر حبیبی» در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در استان بیان کرد: ۹۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان یک دوز واکسن، ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال 2 دوز واکسن و همچنین ۲۱ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال سه دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

 

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: واکسن به اندازه کافی هم تولید داخل و هم وارداتی در تمامی پایگاه‌های تزریق واکسن موجود است و هیچگونه کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

 

وی با تأکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افزود: بر اساس رنگ بندی کرونایی کل استان قزوین در وضعیت آبی قرار دارد، اما کاهش قابل توجه مرگ و میرها و از طرفی تزریق واکسن که با جدیت صورت می گیرد نباید سبب عادی انگاری نسبت به این بیماری در جامعه شود و لازم است مردم عزیز همراهی و توجه لازم را داشته باشند و همچنان استفاده از ماسک، تزریق واکسن و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر داشته باشند.

 

حبیبی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز در سطح استان تقاضا داریم با همراهی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمک کنند تا به مهار کامل و مرگ این ویروس برسیم و شرایطی به وجود آید که با نزدیک بودن ایام پایان سال و ایام نوروز، روز های بدون کرونا را داشته باشیم تا همه مردم بتوانند در کنار هم شاد باشند.

کد خبر 1139870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha