بیش از ۵۰ درصد متوفیان شهر یزد موتورسواران هستند/ روشنایی معابر سطح شهر یزد کامل نیست

سرهنگ زارع رئیس پلیس راهور استان یزد با بیان اینکه روشنایی معابر سطح شهر یزد کامل نیست، گفت: بیش از ۵۰ درصد متوفیان شهر یزد موتورسواران هستند.

سرهنگ رضا زارع رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه موتورسیکلت به علت ایمنی کم از پرخطرترین نوع وسیله نقلیه به شمار می‌رود، گفت: 53 درصد از متوفیان در شهر یزد موتورسواران هستند و این آمار بیشترین تلفات را به خود اختصاص داده است.

وی نقص سیستم روشنایی موتورسیکلت‌ها یکی از دلایل تلفات بالای آن دانست و افزود: متاسفانه در برخی از معابر که روشنایی مناسبی وجود ندارند، موتورسیکلت‌سواران بدون داشتن روشنایی مناسب در جلو و عقب وسیله نقلیه خود در این معابر رفت‌وآمد می‌کنند.

زارع اضافه کرد: نداشتن روشنایی موتورسیکلت‌ها سبب عدم دید مناسب توسط راکب و رانندگان دیگر می‌شود که بعضاً باعث واژگونی وسیله نقلیه و تصادفات متعدد شده است.

رئیس پلیس راهور استان یزد در خصوص روشنایی معابر، گفت: از مسئولین روشنایی معابر خواهش داریم که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و حضور همشهریان برای خرید اقلام عید متاسفانه هنوز روشنایی معابر سطح شهر کامل نیست و امیدواریم نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم صورت گیرد تا امنیت همشهریان تأمین شود.

کد خبر 1139885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha