استعدادیابی جوانان یانچشمه ای در والیبال توسط کانون فرهنگی هنری «مهرپویان»

بهارلویی گفت: کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه با برگزاری مسابقات ورزشی والیبال و با حضور نوجوانان و جوانان استعدادهای زیادی را کشف و راهی مسابقات استانی و کشوری کرده است.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: جوانان علاقه مند زیادی درخواست حضور در تیم های والیبال شهر یانچشمه را دارند که کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» با برگزاری مسابقات استعدادهای این رشته جذاب ورزشی را شناسایی می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهریانچشمه ادامه داد: تاکنون جوانان زیادی در رشته های مختلف ورزشی توسط مربیان عضو کانون مهرپویان شناسایی و راهی مسابقات استانی و کشوری شده اند.

 

وی ابراز کرد: حضور در مسابقات ورزشی مختلفی از جمله دهه فجر، یادواره شهدا، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شده است تا سایر جوانان علاقه مند شهر یانچشمه به این رشته ورزشی بپیوندند.

 

بهارلویی گفت: استفاده از مربیان باسابقه رشته های ورزشی یکی دیگر از دلایل حضور نوجوانان و جوانان به سمت رشته های مختلف ورزشی است که با همکاری و مشارکت کانون فرهنگی هنری مهرپویان شهر یانچشمه برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: اعضای این کانون جدای از حضور در مسابقات ورزشی در سایر برنامه های فرهنگی کانون مهرپویان حضوری فعال دارند.

 

کد خبر 1139887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha