گلایه امروز مردم به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از ارزش های انقلاب است

لطیفی با بیان اینکه این هنر رسانه ها است که این مهم را برای مردم تبیین کنند که کم کاری مدیران را به اصل انقلاب ربط ندهند، گفت: گلایه امروز مردم به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از ارزش های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان امروز در کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان زنجان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: مادران ایرانی با تربیت زهرایی خود فرزندانی را به میدان جنگ فرستادند که اقتدار امروز ایران را مرهون آن هستیم.

 

محسن لطیفی با اشاره به اینکه باید فلسفه انقلاب و چرایی آن را مورد بررسی قرار داد، گفت: بایستی دستاوردهای امروز ایران را با دیگر کشورها مقایسه کرد نه با گذشته ایران و این ایراد سال ها بر ما وارد است.

 

وی با یادآوری اینکه برخی اشکالات در عملکرد مدیران به اصل انقلاب بر نمی گردد، افزود: انقلاب یک آرمان ارزشمند است و نباید کم کاری مدیر یا مسئولی موجب لطمه خوردن به این آرمان و ایدئولوژی شود.

 

لطیفی ادامه داد: این هنر رسانه ها است که این مهم را برای مردم تبیین کنند که کم کاری مدیران را به اصل انقلاب ربط ندهند؛ این انقلاب متعلق به همه مردم است و گلایه امروز مردم به دلیل فاصله گرفتن مسئولان از ارزش های انقلاب است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) در کربلا برای دفاع از ارزشی بالاتر از مادیات، جان خود و خانواده اش را فدا کرد و در انقلاب نیز مردم برای اسلام انقلاب کردند از اینرو فاصله گرفتن مسئولان از ارزش های انقلاب، مردم را خشمگین می کند.

 

این مسئول با اشاره به اینکه نگهداری از انقلاب نیز وظیفه همه مردم است، افزود مردم نباید اجازه دهند تا این انقلاب به بیراه بروند و باید تلاش کنیم تا فرهنگ مطالبه گری در این استان تقویت شود.

 

وی با انتقاد از شهرداری به دلیل عدم برف روبی خیابان ها در پی بارش برف و کولاک گفت: مردم باید با شرکت در انتخابات افراد کاربلد را به مسئولیت برسانند؛ افرادی به عنوان خدمتگزار مردم انتخاب شود که لایق باشد.

 

لطیفی با اشاره به اینکه مردم ایران شایسته تکریم اند چرا که در تمام مناسبت های ملی پای کار هستند، گفت: عدم نظارت بر قیمت ها موجب آشفته بازاری در استان شده و شاهد برخی گران فروشی ها هستیم و همین موضوع نارضایتی مردم را در پی داشته است.

 

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه ها منسجم در عرصه مطالبه گری ورود کنند، گفت: مشکل کشور، مدیریت ضعیف و عدم نظارت است؛ باید با مردم صادق باشیم چرا که نظام ما بر پایه آموزه های دینی و اسلامی است.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: متاسفانه ما در عمل مشکل داریم و در کنار ضعف ها بایستی پیشرفت های این نظام را برای مردم تبیین کرد.

 

وی به دشمنی بسیاری از کشورها با انقلاب و ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن از هر ترفندی برای فشار بر ایران اسلامی استفاده می کنند که نمونه آن عدم همکاری کشورها در فروش واکسن به ایران بود که ایران پس از دستیابی به واکسن شروع به تجارت واکسن با ایران کردند.

 

این مسئول با بیان اینکه اساس انقلاب ما درست است و ما در اجرا و عمل با اشکالات مواجه هستیم و بایستی دلسوزانه خادم مردم شویم، افزود: اگر بیانات رهبری در سبک زندگی آویزه گوش خود کنیم بسیاری از مشکلات اقتصادی ما حل می شود.

 

لطیفی گفت: در گذشته زندگی بسیار ساده و بی آلایش بود و مردم زندگی ساده و بی آبایشی داشتند ولی این روزها تجملات مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه شاهد جوانانی هستیم که در مساجد جهادی کار می کنند، گفت: باید با اطلاع رسانی چنین کارهایی روحیه امید را در بین مردم ترویج کرد.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه برنامه های دهه فجر امسال به صورت خودجوش و مردمی اجرا می شود،  تصریح کرد: 10 هزا دقیقه در سیما و 9 هزار دقیقه در صدای زنجان به مناسبت دهه فجر 1400 پیش بینی شده است.

کد خبر 1140015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha