کرسی علمی «دیرینه‌شناسی تبیین‌های دینی حجاب در اندیشه اسلامی معاصر»

کرسی علمی «دیرینه‌شناسی تبیین‌های دینی حجاب در اندیشه اسلامی معاصر: دوران پیدایش نهضت مشروطه به بعد» به همت پژوهشکده زن و خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پژوهشکده زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران کرسی علمی ـ ترویجی «دیرینه‌شناسی تبیین‌های دینی حجاب در اندیشه اسلامی معاصر: دوران پیدایش نهضت مشروطه به بعد» را برگزار می کند.

این کرسی علمی ـ ترویجی روز یکشنبه سوم بهمن ماه 1400 از ساعت 10 به صورت حضوری و وبیناری برگزار خواهد شد و طی آن حجت الاسلام والمسلمین امیرمهاجر میلانی، استادیار گروه فقه و حقوق پژوهشکده زن و خانواده به ارائه بحث خواهند پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی، دانشیار گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نیز به عنوان کارشناس در این کرسی علمی ترویجی به نقد موضوع دیرینه‌شناسی تبیین‌های دینی حجاب در اندیشه اسلامی معاصر می پردازد.

در این کرسی علمی ـ ترویجی که به صورت برخط نیز از طریق لینک http://live.mou.ir/wrc ارائه می شود،  حجت الاسلام والمسلمین مجید دهقان، استادیار گروه فقه و حقوق پژوهشکده زن و خانواده دبیری علمی را بر عهده دارد.

کد خبر 1140039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha