اسکان اضطراری ۶۶۸  در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به کولاک و برف روز گذشته، ۶۶۸ نفر از مسافران در راه مانده و گرفتار در برف به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

«صادق رمضان زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با توجه به کولاک و برف روز گذشته، 668 نفر از مسافران در راه مانده و گرفتار در برف به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

 

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، بیان کرد: در این مدت امدادگران جمعیت هلال احمر استان به 800 دستگاه خودرو امداد رساندند.

 

وی افزود: همچنین در این مدت دو هزار و 840 نفر گرفتار در برف، امداد رسانی شدند و هزار و 318 بسته غذایی میان این افراد توزیع شد.

 

رمضان زاده با بیان اینکه بارش برف و کولاک اکنون در محورهای استان ادامه دارد، اظهار داشت: اکنون کولاک برف در محور بجنورد- اسفراین گزارش شده و با توجه به کاهش دید افقی و نیز لغزندگی جاده در گردنه اسدلی، تردد کشنده ها در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

 

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی افزود: در این مسیر  تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 

وی درباره بازگشایی محورهای روستایی برف گرفته هم گفت: اولویت بازگشایی با محورهای اصلی است و محورهای روستایی هم به مرور بازگشایی می شود.

 

معاون دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: راهداران در محورهای روستایی حضور دارند و نسبت به بازگشایی جاده ها اقدام می کنند.

 

کد خبر 1140078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha