دفاع به موقع از دین و ولی خدا خیر کثیر حضرت زهرا (س) است

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: دفاع از ولایت و ولایت مداری از جلوه‌ های خیر کثیر بودن حضرت فاطمه (س) به شمار می رود و دفاع به موقع از دین و ولی خدا خیر کثیر حضرت زهرا (س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد استوار میمندی»، امروز (شنبه 2 بهمن) در همایش ملی «مادران فاطمی» که همراه با تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز برگزار شد، گفت: در دین مبین اسلام، مادر قداست خاصی دارد و زن به عنوان یک ظرفیت الهی دیده می شود که در مسیر کمال در کنار مرد قرار گرفته است.

مدیر حوزه علمیه فارس افزود: در سوره مبارکه «کوثر» به پیامبر (ص) فرموده شده که حضرت زهرا (س) به عنوان «کوثر» به ایشان عطا شده است و حضرت فاطمه (س) به واقع خیر کثیر هستند.

وی اضافه کرد: امام صادق (ع)، مریم مقدس (س) سیده نساء العالمین را عصر خود دانسته اند اما حضرت فاطمه زهرا (س) را سیده نساء العالمین من الاولین و الاخرین معرفی کرده اند.

حجت الاسلام استوار میمندی تصریح کرد: شناخت جلوه‌ های کوثر بودن حضرت زهرا (س) باعث می شود این بانوی بزرگ عالم را اسوه خود قرار دهیم و دفاع از ولایت و ولایت مداری از جلوه‌ های خیر کثیر بودن حضرت فاطمه (س) به شمار می رود.

وی ادامه داد: قیام حضرت زهرا (س) و دفاع ایشان از حضرت امیرالمومنین (ع) موجب شد تا اسلام راستین برای شیعیان باقی بماند.

حجت الاسلام استوارمیمندی تاکید کرد: دفاع به موقع از دین و ولی خدا خیر کثیر حضرت زهرا (س) است که ارزش والای آن در دنیا و آخرت باقی می ماند.

کد خبر 1140083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha