مادران با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) فرزندان خود را تربیت کنند

آیت الله حدائق گفت: مادران جامعه ما باید با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) فرزندان خود را تربیت کنند و یکی از رسالت ‌های پدران و مادران آشنا کردن فرزند با خدای متعال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «علیرضا حدائق»، امروز (شنبه 2 بهمن) در همایش ملی «مادران فاطمی» که همراه با تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز برگزار شد، گفت: مادران در تربیت فرزندان نقش مهمی دارند و از دامن حضرت زهرا (س)، همچون امام حسین (ع) بزرگ می شود و واقعه عاشورا رقم می خورد.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: مادران جامعه ما باید با الگوپذیری از حضرت فاطمه (س) فرزندان خود را تربیت کنند و یکی از رسالت ‌های پدران و مادران آشنا کردن فرزند با خدای متعال است.

وی اضافه کرد: والدین باید در کنار پرورش جسم فرزندان خود برای سلامت جسم آنها به تربیت نفس فرزندانشان نیز توجه ویژه داشته باشند که تعالی جامعه را در پی دارد.

آیت الله حدائق تصریح کرد: تربیت مناسب فرزند علاوه بر خدمت به جمهوری اسلامی کمک به خود والدین است و شناخت خود همواره خداشناسی را در پی دارد.

وی با اشاره به وقوع طلاق در جامعه عنوان کرد: یک مورد طلاق نداریم که 2 طرف پرونده، انسان‌ های خدا ترس و خدا شناس باشد و برای اصلاح جامعه آشنا کردن با خدای متعال بسیار اثربخش است.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز با اشاره به محبت میان پیامبر (ص) و حضرت زهرا گفت: حضرت زهرا (س) فرموده اند که دنیا را برای انس با قرآن، نگاه به چهره پیامبر (ص) و انفاق در راه خدا برای خدا دوست دارند.

وی تصریح کرد: معاشرت با افراد نیک و خداشناس و مومن باعث می شود که گرفتار نشویم و عملکرد خوبی داشته باشیم و معاشرت با مفسدان از کرونا نیز خطرناک تر است.

کد خبر 1140092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha