تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگر را به بهترین نحو انجام دهیم

کهنسال گفت: باید اصل عزت مندی و تکریم از خانواده های شهدا و ایثارگر را به بهترین نحو انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «سعید کهنسال» امروز(دوم بهمن) در آیین تکریم و معارفه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار کرد: زبان ما در وصف مقام و منزلت شهید و شهادت قاصر است و یک معرفت عمیق را می‌طلبد و آنچه انسان را در این راه کمک خواهد کرد درستکاری و رستگاری است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد: اگر امروز عزت و سربلندی تحت رهبری مقام معظم رهبری داریم حاصل رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است و آنچه ما را در این مسیر یاری می‌دهد دعای خیر مادران، پدران، همسران و فرزندان عزیز شهدا و جانبازان سرافراز و آزادگان است.


 

کهنسال تصریح کرد: زمانی که در مسیر عملی سیره شهدا حرکت کنیم عزتمند خواهیم شد. لذا برای پیشبرد اهداف و سیاست‌های بنیاد از همه استعدادها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها استفاده خواهیم کرد و در این راستا نیاز به یک تحول است که منفعت آن به جامعه معزز ایثارگری برگردد. فعالیت در بنیاد شهید و امور ایثارگران متفاوت از سایر دستگاه‌ها است بنابراین با یک نگاه دلسوزانه به ایثارگران خدمت کنیم.

 

حجت‌الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز گفت: مهم این است که کار برای رضای خدا باشد و قدمی که برداشته می‌شود برای رضای خدا باشد و این افتخار است که انسان به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران خدمت کند تا سعادتمند شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید قدر و منزلت ایثارگران را ارج نهاد، اظهار کرد: مسئولیت و پست‌هایی که هر فرد داده می‌شود فرصتی برای خدمت به مردم است.
 

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: هر فرد در رابطه با مسؤولیتی که عهده دار می‌شود باید به حق آن را ادا کند و فرق نمی‌کند که در چه جایگاه و مسئولیتی باشد.

 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید کشور در پایان از زحمات و خدمات حجت الاسلام یوسف‌پور، مدیرکل سابق بنیاد استان تجلیل و سعید کهنسال را به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران معرفی کرد.


 

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مازندران با حضور در گلزار مطهر شهدا به مقام والای شهدای استان مازندران ادای احترام کرد.

 

دیدار و گفت‌وگو با جانباز سرافراز «مرتضی قنبری وفا»، جانباز قطع نخاعی «احمد ذوالفقاری خمیران» و مادر صبور شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» از برنامه‌های دیگر پاکدل در سفر به استان مازندران بود.

 

کد خبر 1140101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha