کمیسیون آموزش مجلس راه اندازی یک اردوگاه در کرمان برای پذیرایی از زائران حاج قاسم را دنبال می کند

زاهدی با اعلام اینکه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب شده اردوگاه بزرگ دانش آموزی- دانشجویی در کرمان ایجاد شود؛ گفت: در صورتی که این پیشنهاد در مجلس رأی بیاورد بخشی از زوار شهدای کرمان ساماندهی می شود.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان در خصوص ضرورت تأمین زیرساخت های لازم برای پذیرایی و اسکان زوار قبور مطهر شهدای کرمان به ویژه زائران حاج قاسم گفت: این مسئله مستلزم همکاری همه نهادها و ارگان ها است.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت در این موضوع باید پای کار بیاید؛ افزود: دولت هم تنها یک دستگاه نیست؛ وزارت راه و شهرسازی حتماً باید پای کار باشد، وزارت کشور، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و خصوصاً صنایع بزرگ که هم سرمایه های زیاد و هم مسئولیت اجتماعی دارند.

 

 

وی ادامه داد: در کنار آن یقیناً مجلس نیز باید کمک بدهد که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب کردیم یک اردوگاه بزرگ دانش آموزی- دانشجویی در کرمان ایجاد شود.

 

 

زاهدی ابراز امیداری کرد: اگر این پیشنهاد در مجلس رأی بیاورد و بودجه پیش بینی شده اختصاص داده شود، بخشی از زائرین قبور مطهر شهدای کرمان به ویژه سردار دلها که توسط دانش آموزان و دانشجویان صورت می گیرد، ساماندهی می شود.

 

 

وی با بیان اینکه پیش بینی شده این اردوگاه روزانه یک هزار نفر را پوشش بدهد، تصریح کرد: برای سایر زائرین باید توسط دولت فکر اساسی شود.

کد خبر 1140128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha