از برپایی جشن میلاد حضرت زهرا (س) تا همدلی بچه مسجدی ها با سیل زردگان 

مجید خوبی زاده گفت: به مناسبت میلاد این بانوی گرامی تعدادی از کانون های مساجد اقدام به برگزاری جشن کرده اند و عده ای نیز امروز را جشن می گیرند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن، گفت: به مناسبت میلاد این بانوی گرامی تعدادی از کانون های مساجد اقدام به برگزاری جشن کرده اند و عده ای نیز امروز را جشن می گیرند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از فعالیت های کانون ها اجرای طرح شنبه های کتاب بود که با محوریت معرفی کتاب هایی از سبک زندگی و سیره حضرت زهرا (س) در مساجد برگزار شد.


وی  با اشاره به وقوع سیلاب های اخیر در جنوب کرمان، ابراز کرد: ستاد هماهنگی کانون های مساجد برای کمک به سیل زدگان از طریق رایزنی با موسسات خیریه و همچنین خیرین در تلاش است تا قدری از مشکلات مردم سیل زده منطقه کاسته شود.

خوبی زاده بیان کرد: گروه جهادی کانون شهید باکری رودبار جنوب که بومی منطقه هستند از همان ساعات اولیه در صحنه امداد رسانی حاضر شده و با کمترین امکانات برای جلوگیری از ورود آب به منازل اقدام به ساخت سیل بند کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: همچنین به همت بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری در شهر زهکلوت یک آشپزخانه احداث شده که روزانه ۲ هزار پرس غذا تهیه کرده و در بین سیل زدگان توزیع می کند.

وی اضافه کرد: در این بین تعدادی دیگر از اعضای کانون های مساجد جنوب کرمان نیز برای کمک به سیل زدگان به مناطق سیل زده اعزام شده و در حال امداد رسانی هستند و برخی نیز با راه اندازی پویش های مختلف اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان کرده اند.

خوبی زاده در خاتمه با اشاره به شدت خسارات وارده سیلاب، عنوان کرد: از همه فعالان مسجدی درخواست می کنیم که در این شرایط بحرانی و با توجه به سرمای شدید در حد توان با کمک های نقدی و غیرنقدی از مردم سیل زده منطقه حمایت کنند.

کد خبر 1140154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha