شیعیان اتریش جشن میلاد حضرت زهرا(ع) را برگزار می کنند

مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین به مناسبت میلاد حضرت زهرا(ع) جشن باشکوهی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین به مناسبت میلاد بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(ع) مراسم جشنی را امروز یکشنبه (سوم بهمن 1400 مطابق با 23 ژانویه 2022 میلادی) ساعت 18:30 تا 20:00 در این مرکز برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین منتظری درباره ویژگی ها و شخصیت بانوی کوثر سخنرانی خواهد کرد. مداح این جشن نیز در مدح این بانوی بزرگ مدیحه سرایی خواهد کرد.

 

علاقه مندان برای حضور در این جشن باید رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام دهند و براساس قانون 2G همراه داشتن مدرک واکسیناسیون و استفاده از ماسک الزامی است.

این جشن از طریق صفحه مجازی مربوط به مرکز اسلامی امام علی(ع) در وین  www.instagram.com/izia.wien https://www.youtube.com/iziawienبه طور مستقیم پخش خواهد شد.

حضرت فاطمه زهرا(ع)، دختر پیامبر اسلام(ص) و حضرت خدیجه کبری(ع) در 20 جمادی الثانی سال پنجم بعثت در مکه مکرمه چشم به جهان گشود. او یکی از پنج تن آل عباء است. حضرت زهرا(ع) تنها زن همراه پیامبر(ص) در روز مباهله با مسیحیان نجران بوده است.

زهرا، بتول، سیده نساء العالمین از القاب وی و ام ابیها کنیه مشهور او است. سوره کوثر، آیه تطهیر، آیه مودت، آیه اطعام، حدیث بضعه در شأن و فضلیت حضرت فاطمه(ع) نازل و نقل شده است.  حضرت محمد(ص) خشم و خشنودی حضرت زهرا(ع) را خشم و خشنودی خداوند دانسته است.

کد خبر 1140164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha