هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی اردبیل برگزار خواهد شد

بحرالعلومی گفت: هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی اردبیل همزمان با برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امسال، هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی را همزمان با چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر در شهرستان اردبیل برگزار می‌کند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: سینماهای قدس و انقلاب در اردبیل میزبانان فیلم‌های این دوره از جشنواره خواهند بود.

 

بحرالعلومی بیان کرد: تمامی فیلم‌های حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در دو سینمای یاد شده اکران خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: فروش بلیت به صورت اینترنتی است و سینماها مطابق پروتکل‌های بهداشتی با دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، میزبان تماشاگران خواهد بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: با توجه به اهمیت جشنواره فیلم فجر که تنها یک جشنواره نیست و بلکه رویدادی فرهنگی و تاثیر گذار است.

 

بحرالعلومی تصریح کرد: بستر سازی برای اکران فیلم‌های جشنواره در استان اردبیل، قطعا ثمرات مفیدی را برای مردم و علاقه مندان فیلم و سینما در استان خواهد داشت.

کد خبر 1140176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha