تلفیق فضاسازی در حوزه مهدویت و انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌ها باشد

عزیزی با اشاره به برگزاری برنامه های دهه فجر گفت: تلفیق فضاسازی در حوزه مهدویت و انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد امروز نشست ستاد دهه فجر استان یزد گفت: اجرایی شدن برنامه های دهه فجر امری اساسی است که می تواند اثرات خوبی در جامعه داشته باشد.

 

وی افزود:بزرگترین جشن ما در انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب است که تمامی دستگاه ها باید در آن نقش آفرینی کنند.

 

عزیزی ادامه داد: پیروزی انقلاب بزرگترین جشن جمهوری اسلامی ایران است و باید برنامه‌های دهه فجر به نحو احسن اجرایی شود و همه دستگاه‌ها به نحو احسن مشارکت کنند تا نشان دهیم با وجود شیوع کرونا در دو سال گذشته و مشکلاتی که در راستای برگزاری مراسم‌ دهه فجر وجود داشت اما انقلاب اسلامی هنوز جایگاه خود را دارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه برنامه‌های خوبی تدوین شده که باید به مرحله عمل رسانده شود تا با اجرای آن‌ها اثرات خوبی را در بین کودکان، نوجوانان و جوانان امروز داشته باشد.

عزیزی با اشاره به اینکه در برنامه‌ها رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید مدنظر باشد تأکید کرد: دیدارهایی که در قالب دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انجام می‌شود، به شکلی برنامه‌ریزی شود تا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همراه باشد.

 

وی با اشاره به اینکه سال جاری با دو میلاد باسعادت امام زمان(عج) همراه شد، گفت: در این زمینه تلفیق فضاسازی در حوزه مهدویت و انقلاب اسلامی در اولویت برنامه‌ها باشد.

کد خبر 1140195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha