اهدای ۵۰۰ بسته غذایی از طرف  مسجد «بلک هال»  به نیازمندان «ادینبرا»

خیریه امداد اسلامی بریتانیا و مسجد بلک هال بیش از ۵۰۰ بسته غذایی را برای افراد آسیب پذیر در «ادینبرا» توزیع خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «thenational»، خیریه امداد اسلامی بریتانیا و مسجد بلک هال بیش از 500 بسته غذایی را برای افراد آسیب پذیر در «ادینبرا» توزیع خواهند کرد.

این بسته‌های غذایی برای بی‌خانمان‌ها، پناهجویان، پناهندگان و زنانی که از آزار خانگی رنج می‌برند، فراهم شده و 30 اقلام ضروری مانند برنج، ماکارونی و حبوبات در آنها وجود دارد.

خیریه امداد اسلامی بریتانیا که در سال 1984 تأسیس شد، یک سازمان مستقل است که کمک های خیریه اضطراری را به نیازمندان در بریتانیا و فراتر از آن ارائه می کند.

ندیم باقر، مدیر جمع آوری کمک های مالی جامعه منطقه ای برای امداد اسلامی بریتانیا گفت: ما مفتخریم که با مسجد بلک هال همکاری می کنیم تا با برخی از آسیب پذیرترین افراد در اسکاتلند ارتباط برقرار کنیم.

وی افزود: مسجد نقش مهمی در جامعه ایفا می کند و مایه حیات بسیاری از مردم بوده است.

باقر گفت: با توجه به هزینه های بالای زندگی و همه گیری کرونا ما شاهد بوده ایم که خانواده ها برای پرداخت هزینه های ضروری مانند غذا و گرما تلاش می کنند و بسیاری مجبور شده اند به بانک های مواد غذایی متوسل شوند.

وی تاکید کرد که در زمستان امسال، کار مسجد بلک هال برای بسیاری از خانواده ها تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد و ما از آنها برای تلاش های شگفت انگیزشان برای کمک به نیازمندان تشکر می کنیم.

این طرح پس از آن صورت گرفت که کمیسیون فقر و نابرابری گزارش داد که از هر چهار کودک یک نفر و از هر پنج بزرگسال یک نفر در فقر زندگی می کنند.

سطح فقر اسکاتلند در طول این همه گیری به طور قابل توجهی افزایش یافته است و غذا خوردن و گرم بودن افراد در اولویت قرار دارد.

مسجد بلک هال یک موسسه خیریه مستقر در ادینبرا است که با جامعه مسلمانان برای ارتقای رفاه و شمول مسلمانان اسکاتلند همکاری می کند.

سهیل اشقاوی،امام جماعت مسجد در این باره می گوید: ما با تشکر از خداوند متعال که به همه ما فرصت خدمت به خلقش را داده است، کار خود را آغاز می کنیم.

وی افزود: در واقع این یک موهبت است زیرا ما با امداد اسلامی بریتانیا همکاری می‌کنیم تا 500 بسته غذا را به خانواده‌هایی که در زمستان امسال برای تامین غذای خود در تلاش بوده‌اند، تحویل دهیم.

اشقاوی گفت: مایلیم از همه داوطلبانی که به تحقق این امر کمک می‌کنند تشکر کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه این همکاری بزرگ با امداد اسلامی بریتانیا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که آسیب‌پذیرترین افراد جامعه ما از حمایت مورد نیاز خود برخوردار خواهند شد.

کد خبر 1140198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha