توزیع ۳۰۰ تخته پتو بین سیل زدگان هرمزگانی

پویه، از توزیع ۳۰۰ تخته پتو بین سیل زدگان استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمدعلی پویه » در گفتگویی خبری اظهار کرد: پس از وقوع بارش‌های سیل آسا در هرمزگان که سبب خسارت‌های بسیاری در این مناطق به ویژه در شهرستانهای رودان، میناب و بندرعباس شد، اوقاف شهرستان بندرعباس اقدام به خدمات رسانی به سیل زدگان کرد.


وی افزود: در راستای مسئولیت اجتماعی اوقاف در برابر مردم عزیز به خصوص کمک به سیل زدگان اخیر اقدام به تهیه و توزیع 300 تخته پتو  به مبلغ یک میلیارد ریال  بین سیل زدگان هرمزگانی کرد.


رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس ادامه داد: در جهت تعمیر بازسازی منازل آسیب دیده با توجه به نیات مرتبط موقوفات شهرستان بندرعباس و عمل به نیت واقفین نیز با همکاری چند موسسه خیریه اقدام به یاری رسانی سیل زدگان شده است.


پویه عنوان کرد: یکی از بزرگترین موقوفاتی که در شهرستان توانسته ایم از محل آن موقوفه خدمت رسانی بیشتری را انجام دهیم موقوفه مرحوم محمدعلی ناصری است.

 
وی گفت: وقف احسان ماندگاری است که تاثیرات آن برای نسل ها باقی می ماند و با احیای این سنت حسنه می‌توان شاهد پیشرفت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف اجتماعی، علمی، فرهنگی و ... بود و امید است با همکاری مردم  شاهد تنوع نیات در حوزه های مختلف جامعه باشیم که بتوانیم خدمات بهتری را برای رفع مشکلات مردم عزیز شاهد باشیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1140229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha