جهاد تبیین رسالت اصحاب رسانه در فجر ۴۳ / پوستر جشنواره فجر رونمایی شد

آئین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر در آستانه فرارسیدن دهه فجر ۱۴۰۰ و همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آئین رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر در آستانه فرارسیدن دهه فجر 1400 و همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) در استانداری همدان برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان، رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر استان همدان در این آئین گفت: جشنواره رسانه‌ی و مردمی فجر استان همدان کاری اثرگذار است که امیدواریم با مشارکت مردم به برنامه‌ای فاخر و ارزشمند تبدیل شود.

 استاندار همدان هم وظیفه اصحاب رسانه در آستانه ورود به چهل ‌و چهارمین بهار آزادی را "جهاد تبیین" دانست و افزود: معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌هایی که وقایع آن دوران را درک نکرده‌اند؛ لازم است.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات مسموم قصد دارند که وضعیت پیش از انقلاب را خوب و وضعیت پس از انقلاب را بد نشان دهند در حالی‌که نظام شاهنشاهی پایه و اساس خود را بر مبنای نادانی و مخفی کردن کارها از مردم بنا نهاده بود.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی برخلاف نظام منحوس پهلوی، اساس خود را بر پایه دانش و اتکا به درون و خودباوری بنا نهاده و به دنبال پیاده کردن عدالت برای همه حتی در دورترین مناطق کشور است.

استاندار همدان گفت: باید با درایت و تلاش اهل قلم و اصحاب رسانه، مسیری را که انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل در پیش گرفته؛ مشخص و تبیین کنیم.

قاسمی فرزاد مطرح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با تبیین واقعیات و خدمات جمهوری اسلامی، مردم را در جریان امور قرار دهند.

 

 

کد خبر 1140239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha