۲۰۰۰ پرس غذای گرم به همت کانون «دوستان آسمانی» در شب میلاد حضرت زهرا (س) توزیع شد

گواهیان گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت زهرا (س) تعداد ۲ هزار پرس غذای گرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» توزیع شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بر اساس یک سنت دیرینه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخت غذای نذری در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این اقدام شب گذشته و همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با طبخ 2 هزار پرس غذای نذری انجام شد.

 

وی بیان کرد: شب گذشته همچنین آیین با شکوه جشن و سرور میلاد با سعادت دخت نبی اسلام حضرت زهرا (س) در این کانون فرهنگی و هنری برگزار و غذای نذری نیز میان شرکت کنندگان در این محفل جشن و سرور توزیع شد.

 

گواهیان عنوان کرد: این مراسم با برگزاری برنامه های شاد و متنوع همچون مولودی خوانی، اجرای برنامه تئاتر طنز توسط گروه نمایش کانون «دوستان آسمانی»، اجرای مسابقه همراه با جایزه برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت کنندگان در این محفل جشن و سرور از سخنرانی حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد در بیان سجایای اخلاقی و شاخصه های بانوی بزرگوار بهره مند شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: آیین جشن و سرور میلاد مادر مهربانی ها حضرت زهرا (س) با حضور چند صد نفری نوجوانان مسجدی و خانواده آنان در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1140316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha