تبیین جایگاه معرفتی حضرت زهرا(س) با محوریت مساجد محقق می شود

حجت الاسلام شکری با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: تبیین جایگاه معرفتی حضرت زهرا(س) با محوریت مساجد محقق می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها به خبرنگار خبرگزاری شبستان از  گفت: تبیین جایگاه معرفتی حضرت زهرا(س) با محوریت مساجد محقق می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: مساجد خاستگاه و محور فعالیت های تشکیلاتی هدفمند با رویکرد دینی و ایمانی هستند از این رو جایگاه ویژه ای در تبیین معارف الهی دارند.

 

وی اظهار کرد: دستاوردهای مساجد در قالب تقویت معرفت دینی و انگاره های ایمانی پیش از انقلاب اسلامی و پس از آن اهمیت ویژه ای دارد و امروز فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با بهره مندی از همان ارزش های عالی و معرفتی پیشگام برپایی برنامه های معرفتی با رویکرد مسجدی هستند.

 

شکری بیان کرد: میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها فرصت ارزشمندی است تا بار دیگر نسبت به ارزش های محوری انسانی و ایمانی به ویژه از طرف بانوان توجه شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: توجه به مقام والای مادر و زن از مصداق های مهم فرهنگ فاطمی در جامعه است که این مهم با گرامیداشت مقام عالی حضرت زهرا سلام الله علیها ایجاد می شود.

کد خبر 1140345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha