حضرت زهرا(س) بهترین الگوی دینداری است

رضایی‌پور با بیان‌اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگوی دینداری است، گفت: رفتار و منش حضرت زهرا (س) در همه امور از جمله همسرداری، تربیت فرزند و نیکی به پدر و مادر الگوی واقعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» امروز(یکشنبه، ۳ بهمن) در مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و زن که در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی آگاه به زمان بود.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: آن حضرت با وجود مشغله‌های خانوادگی و اجتماعی، از مسائل سیاسی غافل نبود و ولایت حضرت علی(ع) را در ادامه رسالت پیامبر گرامی اسلام (ص) پذیرفته بود.

 

وی با بیان‌اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی دینداری و ولایتمداری است، تصریح‌کرد: رفتار و منش حضرت فاطمه زهرا (س) در همه امور از جمله همسرداری، تربیت فرزند و نیکی به پدر و مادر الگوی واقعی است.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه باید با شناخت درست راه حضرت فاطمه زهرا(س) در راستای زنده نگه داشتن سنت پیامبر گرامی اسلام گام برداریم، گفت: یکی از راه‌های زنده نگه داشتن سنت پیامبر گرامی اسلام، برگزاری باشکوه برنامه‌های سالروز میلاد حضرت زهرا(س) است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا به اهمیت تاثیر رسانه در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اشاره و خاطرنشان‌کرد: امروز زمان و مکان از طریق رسانه عرصه حضور و ایفای نقش است.

 

گفتنی است، سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر صالحی امام جمعه موقت و دکلمه‌خوانی توسط دانش آموز امیر محمد زیورگر در وصف عظمت بانوی آب و آیینه از دیگر بخش‌های این آیین بود.

کد خبر 1140364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha