برگزاری کارگاه های «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» در محله های محروم شهرستان جهرم

زارعی گفت: با هدف آگاه سازی خانواده ها از چالش های مختلف فردی و اجتماعی، کارگاه های متعدد با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محله های کم برخوردار و محروم و همچنین بخش های توابع شهرستان جهرم برگزار شده است.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برگزاری دوره های مختلف آموزشی ویژه خانواده ها توسط واحد اجتماعی سپاه ناحیه جهرم، گفت: این دوره ها در قالب کارگاه هایی با موضوع آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با اشاره به اینکه این کارگاه ها ویژه بسیجیان پایگاه های مقاومت برگزار شده است، افزود: «اعتیاد»، «چهارشنبه های طلایی»، «طلاق»، «نزاع خانوادگی» و... از جمله محورهای کارگاه های آموزشی آسیب های اجتماعی بوده است.

 

وی از حضور کارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی در این کارگاه ها خبر داد و اظهار داشت: این برنامه ها در راستای آگاه سازی خانواده ها و در محله ها و بخش های مختلف سطح شهرستان جهرم به ویژه محله های طرح «کرامت» برگزار شده است.

 
زارعی همچنین برگزاری کلاس های آموزشی مهارت های ۱۰ گانه زندگی را از دیگر برنامه های سپاه ناحیه جهرم برشمرد که ویژه دختران برگزار می شود.
 
 
وی با تاکید بر اهمیت برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه آسیب های اجتماعی، این مهم را با توجه به چالش های فردی و اجتماعی و عدم آگاهی افراد و خانواده ها از اهمیت بسزایی برشمرد.
کد خبر 1140368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha