جهادگران فعالان کانون های مساجد در برف روبی معابر مشارکت کردند

سقاء گفت: جهادگران فعالان کانون های مساجد در برف روبی معابر و کوچه ها و مساجد مشارکت کردند تا بخشی از مشکلات تردد مردم در محلات حل و فصل شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پس از بارش های برف متعدد در سطح شهر اردبیل جهادگران فعالان کانون های مساجد در برف روبی معابر و کوچه ها و مساجد مشارکت کردند تا بخشی از مشکلات تردد مردم در محلات حل و فصل شود.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: با اعلام فراخوان برای کمک به برف روبی معابر و محلات فعالان کانون های مساجد آستین همت را بالا زدند و در این طرح مشارکت خوب داشتند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: بارش برف در طی هفته گذشته مشکلات عدیده ای را در رفت و آمد شهروندان ایجاد کرده است که با این همت بزرگ بتوان این معضل را حل و فصل کرد.

 

 

سقاء خاطر نشان کرد: البته برف روبی مساجد نیز طی هفته جاری به همت فعالان کانون های مساجد صورت گرفته و تلاش کرده ایم تا معابر منتهی به مساجد برف روبی کامل شده باشد.

 

وی از همت همه نوجوانان و جوانان در این طرح جهادی تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد: سجد شکر برای این بارش های رحمت الهی در مساجد به جای آورده شد تا شاکر درگاه حق تعالی برای این نعمت بزرگ در این روزهای خشک و بی آبی باشیم.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در مناطق روستایی نیز بچه های مساجد با ابزارهای همچون تراکتور توانستند کمک های بزرگی به بازگشایی معابر و جاده ها داشته باشند که از زحمات این عزیزان نیز تقدیر و تشکر می کنم.

 

 

 

کد خبر 1140373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha