راه اندازی پروازهای شیراز به عتبات عالیات در دهه مبارک فجر

زینلی گفت: سفرهای عتبات عالیات پس از ۲۳ ماه مجددا برقرار می شود و نخستین پرواز شیراز به نجف اشرف در دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا زینلی»، امروز (یکشنبه 3 بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: سفرهای عتبات عالیات پس از 23 ماه مجددا برقرار می شود و نخستین پرواز شیراز به نجف اشرف در دهه مبارک فجر انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حج و زیارت استان فارس افزود: راه اندازی این پرواز با عنوان «حرم تا حرم» خواهد بود و  در حال حاضر یک پرواز در هفته برقرار است اما برای افزایش پروازها رایزنی می شود.

وی اضافه کرد: امکان انجام سفرهای زمینی به عتبات عالیات در حال حاضر امکان ندارد و با مهیا شدن شرایط و موافقت کشور مقصد در آینده سفرهای هوایی سوریه از شیراز امکان برقراری خواهد داشت.

زینلی تصریح کرد: تنها مسافرانی امکان استفاده از این پروازها را دارند که 2 دوز واکسن کرونا تزریق کرده باشند و مسافران همچنین باید 72 ساعت قبل از سفر نیز تست «پی سی آر» منفی داشته باشند. 

وی اعلام کرد: قیمت پرواز حدود 9 میلیون تومان بوده و زائران برای ثبت ‌نام باید به دفاتر و شرکت‌ های زیارتی مراجعه کنند و هر پرواز با ظرفیت 140 نفر در هفته انجام خواهد شد.

کد خبر 1140441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha