ظرفیت بانوان در شهرداری شیراز نادیده گرفته نشود

حسینی گفت: از عمده وظایف شورای اسلامی شیراز ایجاد حس وحدت و همدلی در مجموعه مدیریت شهری است و بانوان با جمعیتی بیش از یک هزار نفر در پیشبرد اهداف این مجموعه سهیم هستند و نباید از ظرفیت بانوان غافل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده مریم حسینی»، امروز (یکشنبه 3 بهمن) در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: همه قرآن نسخه زیستن فاطمی است و حضرت فاطمه (س)، خیرکثیر و در دسترس ترین جلوه ربوبیت حق است.

رئیس کمیسیون ساماندهی حاشیه نشینی و رفع محرومیت از مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از عمده وظایف شورای اسلامی ایجاد حس وحدت و همدلی در مجموعه مدیریت شهری است و بانوان با جمعیتی بیش از یک هزار نفر در پیشبرد اهداف این مجموعه سهیم هستند و نباید از ظرفیت بانوان غافل شد.

وی اضافه کرد: از فرصت روز بزرگداشت مقام زن برای همراهی و  جذب حمایت از بانوان به عنوان سرمایه عظیم اجتماعی باید گام موثر بر داشته می شد و در برنامه ریزی آئین بزرگداشت روز زن، اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به عنوان گوش شنوای بانوان شاغل در شهرداری در جشن حضور داشتند.

حسینی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بیان کرد: باید با هدف تحقق فرمایشات ایشان در کرسی های آزاد اندیشی و ایده های رشد و نموی بانوان ارزشمند شهرداری جلسه به گونه ای ولایت مدارانه رقم می خورد.

وی ادامه داد: از دست رفت این فرصت با بد اخلاقی و نادیده گرفتن ارزش های دینی و فرافکنی های سیاسی در عرصه رفتار و کردار به هدف رقابتی پوچ و بی نتیجه و عرض اندام های خودسرانه سیاسی، می تواند ضربه جبران ناپذیری بر آبروی متولیان امر باشد.

حسینی تاکید کرد: کنش و منش سیاسی باید به گونه ای باشد که جامعه سیاسی شورای اسلامی شهر،  پاسدار ارزش مداری، دین و اخلاق باشد و شورای اسلامی شهر شیراز جایگاه فرماندهی برنامه های شهری است نباید جولانگاه و میدان خودنمایی های فردی و گروهی باشد.

وی افزود: شهرداری عرصه لشکرگشایی نیست و برای نشان دادن و خودنمایی حق نداریم با آبروی دیگران بازی کنیم و معتقدم تکرار این دست سیاست ورزی های نابجا ارتباط متعامل شورا و شهرداری را تضعیف می کند.

حسنی عنوان کرد: رویکردهای کلی شهردار شیراز در طی ماه های گذشته نیازمند زمان برای مشاهده نتایج حاصله است تا امید به اصلاح امور را تقویت کند اما فشارهای بیرونی و درونی نباید شهردار را از مسیر حق منحرف کند.

وی تاکید کرد: تا روزی که شهردار شیراز مجدانه و خالصانه، با اخلاص و ایمان برای مردم و کسب رضای پروردگار تلاش می کند، اراده و عزم جدی در حمایت از وی را خواهم داشت.

کد خبر 1140449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha