لزوم تعیین تکلیف خانه های تاریخی که محل دپوی ضایعات شده اند

تذروی گفت: باید تکلیف مخروبه های شهر و خانه های تاریخی موجود در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز که تبدیل به محل دپوی ضایعات شده اند نیز مشخص شود که استفاده از ظرفیت خیرین در این راه موثر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدتقی تذروی»، امروز (یکشنبه 3 بهمن) در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: با شناخت واقعی حضرت فاطمه (س) باید ایشان را در جامعه الگو قرار دهیم و شاگردان خوبی برای مکتب اهل بیت (ع) باشیم.                                                                                                                                               

نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از شهردار و نیروهای شیراز برای تلاش شبانه روزی برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر در بارش های اخیر و کمک به سیل زدگان جنوب فارس تشکر می کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به ایام پایان سال و وجود بیماری کرونا از شهردار شیراز خواستار افزایش خدمات نوروزی در شهرمیهمان نواز شیراز هستیم.

تذروی تاکید کرد: از شهرداری شیراز خواستار اجرای طرح توزیع بسته معیشتی میان رانندگان تاکسی هستیم و از استاندار فارس خواستار ورود دستگاه ها برای رسیدگی به آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد هستیم که شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان در این میان  وظیفه مهمی بر عهده دارد.

وی ادامه داد: جمعیتی ازمعتادان متجاهر از سایر استان ها به عنوان مهاجر به شیراز روی آورده اند و در انظار عمومی به مصرف مواد مخدر می پردازند و این چهره مناسب شهر شیراز نیست.

تذروی تصریح کرد: از استاندار فارس خواستار چاره اندیشی به حال ضایعات فروشی‌ های غیرمجاز در سطح شهر شیراز هستیم و باید تکلیف مخروبه های شهر و خانه های تاریخی موجود در بافت تاریخی و فرهنگی شیراز که تبدیل به محل دپوی ضایعات شده اند نیز مشخص شود که استفاده از ظرفیت خیرین در این راه موثر خواهد بود.

کد خبر 1140453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha