تداوم آموزش غیرحضوری مدارس و مراکز پیش دبستانی کردستان تا پایان هفته جاری

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و لغزندگی معابر، آموزش غیرحضوری مدارس و مراکز پیش دبستانی استان کردستان تا پایان هفته جاری تداوم می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد: با توجه به بارش سنگین برف هفته گذشته در نقاط مختلف استان و بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه برودت هوا و افت محسوس  دما، لغزندگی معابر، مشکلات تردد در سطح شهرها و مسدود بودن برخی از مسیرهای ارتباطی روستایی و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی تا پایان هفته جاری کلاس‌های درس به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

 

 

بر اساس هماهنگی صورت گرفته با فرمانداران و تصمیم ستاد مدیریت بحران استان، کلاس‌های درس کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و مراکز پیش دبستانی کردستان در سطح شهر و روستا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه چهارم تا ششم بهمن ماه  ۱۴۰۰ به صورت آنلاین و آموزش دانش‌آموزان در بستر شبکه «شاد» به صورت غیر حضوری انجام ‌می‌شود.

 

 

گفتنی است؛ به دلیل بارش شدید برف در روزهای اخیر نوبت بعدازظهر مدارس کردستان در روز دوشنبه ۲۷ دیماه و نوبت صبح و بعدازظهر روزهای ۲۸ و ۲۹ دیماه و دوم و سوم بهمن ماه تمام مدارس استان تعطیل و تمامی کلاس‌ها در بستر شاد به صورت آنلاین برگزار شد.

 

 

همچنین امتحانات داخلی مدارس نیز با نظر مدیر و شورای مدارس به زمان دیگری موکول شدند.

کد خبر 1140467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha