برگزاری جشن ميلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ویژه دانش آموزان یانچشمه

بهارلویی یانچشمه ای گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) آیین جشن و سرور ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برگزار شد.

«حمزه بهارلویی یانچشمه ای» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) آیین جشن و سرور ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری کانون فرهنگی هنری مهرپویان یانچشمه برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) شهر یانچشمه ادامه داد: از ویژگی های بارز این جلسه، حضور یک دست نونهالان و نوجوانان مسجدی است که در این مراسم علاوه بر مولودی خوانی ذاکر اهل بیت (ع)، دیگر ذاکران نوجوان مسجدی نیز به مداحی در وصف مادر مهربانی ها پرداختند.

 

وی شخصیت والای آن حضرت فاطمه زهرا (س) را یک دانشگاه وسیع برای علم آموزی دانست و ابراز کرد: با بازگو کردن جنبه های مختلف زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برای نسل جدید، می توان یک فصل فاطمه شناسی را در بین نوجوانان و جوانان ترویج کرد.

 

مدیر کانون مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) شهر یانچشمه با اشاره به فرموده پیامبر عظیم الشان اسلام که فاطمه پاره تن من است آن را یک اصل مهم برای واکاوی شخصیت آن حضرت عنوان کرد.

 

بهارلویی یانچشمه ای، حضرت فاطمه زهرا (س)، ایشان را اسوه کامل زن مسلمان و الگوی همه مردان و زنان عالم عنوان کرد و با اشاره به زهد، عبادت، تواضع و فروتنی حضرت فاطمه زهرا (س) تاکید کرد: سیره آن حضرت الگوی بارزی برای تمام بانوان جهان اسلام است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مهرپویان» مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) شهر یانچشمه، با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) از پایه‌های هویتی و سرور زنان عالم است، اظهار کرد: باید زیر سایه حضرت زهرا (س) زندگی به سبک اسلام داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه یکی از الگوهای نمونه امروزی، مادران شهدا هستند، خاطرنشان کرد: مادران شهدا نه تنها برای فرزندان خود، برای تمام فرزندان کشور مادری کرده و یک الگوی اصیل برای جامعه هستند.

 

کد خبر 1140604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha