تفاهم‌نامه ستاد امر به معروف ونهی از منکر و دانشگاه ادیان و مذاهب

نشست امضای تفاهم‌نامه پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر و دانشگاه ادیان و مذاهب استان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر، نماینده مجلس خبرگان رهبری و استاد برجسته دانشگاه ادیان و مذاهب و مذاهب استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و‌ نهی از منکر کشور، نشست امضای تفاهم‌نامه پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر و دانشگاه ادیان و مذاهب استان سیستان و بلوچستان با حضور حجت‌الاسلام رضوی رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر، مولوی سلامی نماینده مجلس خبرگان رهبری و استاد برجسته دانشگاه ادیان و مذاهب و دکتر زرین‌پور ریاست دانشگاه ادیان و مذاهب استان سیستان و بلوچستان در محل این دانشگاه برگزار شد.

 

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام رضوی رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر به بیان اهمیت اجرای فریضتین در جامعه پرداخت و گفت: همانطور که در روایات متعدد به آن اشاره شده است ثواب اجرای امر به معروف و نهی از منکر بالاتر از خیلی از اعمال عبادی دیگر است.

 

وی اظهار داشت: مردم در جامعه اسلامی موظف هستند نسبت به منکرات تذکر دهند و نسبت به این مقوله مهم بی‌تفاوت نباشند.

 

رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: اجرای این دو فریضه در جامعه نیاز به آموزش و کار علمی وسیع دارد که بحمدالله در دوره جدید ستاد به این مقوله اقناع‌سازی به صورت ویژه پرداخته شده است.

 

در پایان این نشست با حضور رئیس پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر تفاهم‌نامه‌ی بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دانشگاه ادیان و مذاهب اسلامی استان سیستان و بلوچستان به منظور تحقیق و تدوین کتابی در باب مسئله فقهی امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه مذاهب اربعه اهل سنت به امضا طرفین رسید.

کد خبر 1140672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha