تولید محتوای ارزشی نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می کند

فلاح لاله زاری به توطئه های دشمنان برای القای یاس و ناامیدی در جامعه از طریق فضای مجازی اشاره داشت وگفت: برای ایام الله دهه فجر باید با تولید محتوی مناسب و ارزشی و ترویج آن در جامعه، نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» در نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان، این دهه  را دهه شادی و نشاط دانست و گفت: ایام الله دهه فجر فرصتی طلایی برای نشاط آفرینی و تقویت وحدت در جامعه است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: دهه فجر این جشن و سرور و شادمانی است و امسال باید برنامه های فرهنگی هنری مناسبی در این ایام تدارک و اجرا شود.

 

وی با اشاره به شرایط زمانی و فعالیت دولت مردمی آیت الله رئیسی و نیز تلاش این دولت برای کم کردن فاصله مردم و مسئولان افزود: باید با برنامه های مناسب و پرمحتوا و با کیفیت تلاش شود تا در جامعه با افزایش نشاط اجتماعی و تقویت روحیه امید، از فرصت دهه فجر برای تحکیم وحدت در جامعه استفاده شود.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به توطئه های دشمنان برای القای یاس و ناامیدی و تبلیغ و ترویج این مسائل در جامعه از طریق فضای مجازی اظهار کرد: برای ایام الله دهه فجر باید با تولید محتوی مناسب و ارزشی و ترویج آن در جامعه، نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر خبردادوافزود: برگزاری جشنواه فیلم فجر، موسیقی فجر و نیز جشنوارهای هنرهای تجسمی از مهمترین برنامه ها این اداره کل در ایام الله دهه فجر است.

 

وی یاآور شد: در مجموع بیش از ۷۰ عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری توسط این اداره کل طراحی شده است تا در ایام الله دهه فجر در استان سمنان برگزار شود.

 

نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف فرهنگی به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد و در این نشست نمایندگان این دستگاهها به طرح دیدگاههای خود پرداختند.

کد خبر 1140727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha