تولید ۱۹۰ مترمربع قالی توسط مددجویان کمیته امداد شهرستان بشرویه

حلوانی با بیان اینکه طی ۱۰ ماه امسال ۱۹۰ مترمربع قالی توسط مددجویان کمیته امداد شهرستان بشرویه تولید شد،گفت: این میزان فرش به ارزش ۶۶۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: یکی از اشتغال های ماندگار در این نهاد ایجاد طرح های قالیبافی برای زنان سرپرست خانوار و دختران بازمانده از تحصیل است.

 

 

رئیس کمیته امداد بشرویه در ادامه بیان کرد: در شهرستان بشرویه نیز این طرح اجرا شده است و در حال حاضر تعداد زیادی از خانواده های تحت حمایت به شغل قالیبافی مشغول هستند.

 

 

وی با بیان اینکه بافندگان این نهاد در 10 ماهه سال جاری تعداد 45 تخته فرش به متراژ 190 متر مربع تولید نموده اند، افزود: محصولات تولیدی این خانواده ها با نظارت کمیته امداد و رضایت خودشان در بازارهای مربوطه ارزیابی و به فروش می رسد.

 

 

حلوانی در ادامه بیان کرد: این میزان فرش تولیدشده بالغ بر 660 میلیون تومان به فروش رسیده که از این بابت حدود 550 میلیون تومان به عنوان سود خالص نصیب بافندگان شده است.

 

 

وی گفت: لازم به ذکر است فرش‌های این نهاد به لحاظ نظارت مستمر از کیفیت خوبی برخوردار بوده و در حال حاضر هر متر مربع فرش در امداد برای بافندگان مبلغ 2میلیون 900 هزار تومان سود خالص به دنبال داشته است و این نهاد همچنان آماده پرداخت تسهیلات همراه با نصب فرش دراین زمینه است.

کد خبر 1140768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha