کنگره ملی یحیی بن زید (ع) مقدمه ای برای شناخت بیشتر این امامزاده است

حجت الاسلام ترابی گفت: کنگره ملی یحیی بن زید (ع) مقدمه ای برای شناخت بیشتر این امامزاده و در ترویج و تببین بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمود ترابی» امروز (دوشنبه 4 بهمن) در مراسم افتتاحیه کنگره ملی یحیی بن زید(ع) در گنبدکاووس گفت: کنگره ملی یحیی بن زید (ع) مقدمه ای برای شناخت بیشتر این امامزاده و در ترویج و تببین بیانیه گام دوم انقلاب است.

 

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه امامزاده یحیی بن زید (ع) و خاندانش از سلاله پاک پیامبر(ص) هستند، افزود: این امامزاده از قدیم مورد احترام اهل سنت منطقه بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه اهل سنت به این امامزاده «قرانکی امام» لقب می دهند، گفت: این امامزاده محلی برای ترویج دوست داران به اهل بیت(ع) و زمینه ساز دوستی و محبت بین مسلمانان کشورهای منطقه است.

 

مراسم اختتامیه کنگره ملی یحیی بن زید(ع) عصر امروز (دوشنبه ۴ بهمن) با حضور آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم و آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و رئیس کنگره و شخصیت های علمی و دانشگاهی و حوزوی در امامزاده یحیی بن زید(ع) برگزار می شود.

کد خبر 1140774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha