لزوم فراهم کردن بستر کار و فعالیت تولیدی برای بانوان کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بر لزوم فراهم کردن بستر کار و فعالیت در استان برای بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در بازدید از چندین کارگاه آموزشی فرشبافی که به مناسبت هفته زن انجام شد، با تاکید بر لزوم فراهم کردن بستر کار و فعالیت برای بانوان استان اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت این استان را تشکیل می‌دهند و باید بستر کار و فعالیت تولیدی برای این قشر از استان فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت بانوان در عرصه کارآفرینی و تولید قابل تقدیر است، بیان کرد: بانوان با کارآفرینی و کمک به تولید و ارتقا وضعیت اقتصادی، نقش موثری در بهبود اقتصاد جامعه ایفا می‌کنند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان اعلام کرد: باید موانع بروز و ظهور استعدادهای بانوان در عرصه کارآفرینی و اشتغال برداشته شود تا زمینه فعالیت بانوان در عرصه‌های کار و تولید مهیا باشد.

 

 

حجت‌الاسلام گورذهبی خاطرنشان کرد: کارآفرینی و اشتغال برای بانوان در جامعه می‌تواند تبعات مثبت اقتصادی در جامعه ایجاد کند بنابراین توجه به بانوان در این زمینه اثرگذار خواهد بود.

 

وی از مسئولان استان خواست در راستای ایجاد اشتغال بیشتر بانوان در جامعه تسهیلات پرداخت کنند چرا که زنان می‌توانند نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی خانواده و‌ جامعه ایفا کنند.
 

کد خبر 1140804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha