تست‌های مثبت کرونا در قم افزایش یافت

مصری در خصوص تست‌های انجام‌شده، گفت: ۷۴۶ تست کرونا روز گذشته در قم گرفته شد و پاسخ ۴۰۷ تست نیز که مثبت شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «مهدی مصری» در گفتگو با خبرنگاران که امروز (دوشنبه 4 بهمن) برگزار شد در خصوص آخرین وضعیت کووید۱۹ در قم گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به چهارم بهمن‌ماه، 49 بیمار با علائم کرونا به مراکز درمانی قم مراجعه کردند که نسبت به‌روز گذشته روند رو به رشدی داشته است.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: وضعیت کرونایی استان قم نیز از رنگ آبی به رنگ زرد درآمد و این نشان‌دهنده یک هشدار مهم برای استان است.
 

وی گفت: روز گذشته 38 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری شدند و 18 بیمار نیز با نظر پزشکان مرخص و ادامه روند درمان آن‌ها در منازل خواهد بود.


مصری گفت: خوشبختانه روز گذشته نیز هیچ مورد فوتی کرونا مثبت نداشتیم و باید همشهریان مراقب بوده تا بار دیگر گرفتار پیک کرونا نشویم.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر 144 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های قم بستری هستند که حال 13 نفر آن‌ها وخیم گزارش‌شده و نگران آن‌ها هستیم.


وی در خصوص تست‌های انجام‌شده، گفت: 746 تست کرونا روز گذشته در قم گرفته شد و پاسخ 407 تست نیز که مثبت شده بود، اعلام شد.


مصری با بیان اینکه تمامی انواع واکسن‌ها در قم موجود است گفت: در حال حاضر یک‌میلیون و 637 هزار و 712 دوز واکسن کرونا به همشهریان در قم تزریق‌شده ولی همچنان استان آخر هستیم.

کد خبر 1140822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha