امضای قرارداد ساخت فیلم سینمایی حضرت شاهچراغ (ع) به مناسبت دهه فجر

مشفقیان گفت: شهرداری شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر، امضای قرارداد ساخت فیلم سینمایی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) را به انجام می رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی مشفقیان»، امروز (دوشنبه 4 بهمن) در نشست هم اندیشی روسای کمیته های تخصصی ستاد دهه مبارک فجر استان فارس گفت: شهرداری شیراز برای بزرگداشت دهه مبارک فجر فضا سازی شهری را با رویکرد دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد توجه قرار می دهد.

رئیس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز افزود: بر این اساس، شهرداری شیراز چهار هزار و 500 متر فضای تبلیغی در شیراز را با رویکرد دستاوردهای های انقلاب اسلامی فضا سازی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس بیلبوردها و دیوار نوشته هایی با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر در سطح شهر نصب می شود.

مشفقیان تصریح کرد: در فضا سازی شهری، شهرداری شیراز تنهاست  و عمدتا دستگاه های دولتی همکاری لازم با شهرداری را در این خصووص ندارند اما امیدواریم که بانک ها، دستگاه های اجرایی و دستگاه های فرهنگی برای ایجاد فضا سازی شهری در کنار شهرداری قرار بگیرند.

وی با اعلام برنامه های شهرداری شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر بیان کرد: رویداد «سفیر آفتاب» با محوریت جنگ های شبانه، افتتاح بلندگوهای شهری در دهه فجر در شیراز، اجرای ویدئو مپ  افتتاح از ١٢ تا ٢٢ بهمن در ارگ کریمخان و تنظیم و امضای قرارداد ساخت فیلم سینمایی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع) از این برنامه هاست.

کد خبر 1140826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha