تقدیر از مادران شهدا همزمان با هفته گرامیداشت مقام مادر در کانون مصباح ملایر

امیری گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام مادر از دو تن از مادران و یکی از همسران شهدا شهدا توسط کانون مصباح روستای پیروز ملایر تقدیر شد.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام با سعادت میلاد حضرت زهرا(س) و هفته تکریم مقام مادر و زن  برنامه های  فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر  انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن هدیه به  حضرت زهرا(س)و برگزاری  جشن ویژهخ در سالروز میلاد حضرت زهرا(س) بوده است.

وی برگزاری ختم ۵ هزار صلوات  هدیه به حضرت فاطمه(س) ، ختم کامل قرآن را از  برنامه های میلاد حضرت زهر(س) برشمرد و افزود: ختم کامل قرآن و  هدیه به حضرت زهرا از دیگر برنامه های این کانون در این ایام است.

وی برگزاری جشن ویژه  میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) برای باتوان در فضای  مسجد  و کانون را از دیگر برنامه ها برشمرد و افزود: در این برنامه که با حضور مسئولان شهرستان ملایر برگزار شد برنامه های متنوعی برای حاضرین و بانوان شرکت کننده در این جشن اجرا شد.

امیری مراسم حاملان قرآن وقرائت سوره کوثر ،.قرائت دکلمه.،سخنرانی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر   را از برنامه های ایبن جشن دانست و افزود: همچنین در این برنامه از  دختران تازه به  سن تکلیف رسیده عضو کانون مصباح ملایر تقدیر شد.

وی تقدیر ازدوتن ازمادران شهدا و یکی ازهمسران شهدا را از دیگر برنامه های این  کانون در برنامه جشن ویژه حضرت زهرا(س)  دانست و تصریح کرد: قرعه کشی اسامی فاطمه وزهرا وهدیه به ۵نفر،  و مولودی خوانیمسابقه برای دختران زیر۱۰سال حاضر و..  از دیگر برنامه های ویژه برنامه جشن میلاد حضرت زهرا (س) توسط کانون مصباح روستای پیروز ملایر بود.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد

 

کد خبر 1140869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha