بانوان‌ ما در مسابقات جهانی با حفظ حجاب بر سکوهای قهرمانی ایستادند

سردار باقری در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در اهواز گفت: در مسابقات جهانی دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکوهای قهرمانی بایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار نعمت‌الله باقری» امروز (دوشنبه ۴ بهمن) در حاشیه جشنواره شمیم خانواده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته، حجاب است که آن را مانع پیشرفت زنان می‌دانند.

 

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: یکی از موضوعاتی که اولویت ما در برگزاری جشنواره شمیم قرار گرفت این بود که به دنیا بفهمانیم حجاب نه تنها مانع پیشرفت زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه باعث ارتقای بانوان‌ ما خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در مسابقات جهانی هم دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکوهای قهرمانی بایستند اضافه کرد: در این جشنواره سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از روز جمعه و به مدت ۲ روز، میزبان ۴۶ رده میزبان خواهران و دختران پاسدار سراسر کشور بود.

 

نعمت الله باقری با بیان اینکه مسابقات در ۶ رشته برگزار و نفرات اول و تا سوم هر رشته تشویق و تقدیر شدند تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفت، نگاه ویژه به حافظان قرآن کریم بود که مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

وی خاطر نشان کرد: این نسل، نسل چهارم انقلاب است و نیاز است با رشادت‌های نسل‌های اول، شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما که با جان و دل از این مرز و بوم دفاع کردند، آشنا شوند که برنامه بعدی ما در حوزه فرهنگی پیرامون این موضوع خواهد بود.

 

کد خبر 1140907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha