لزوم حرکت‌ جهادی مداحان برای تبیین اصول و مبانی اسلام و انقلاب

امام جمعه شهر نوش آباد بر لزوم حرکت‌ جهادی مداحان برای روشنگری و تبیین اصول و مبانی اسلام و انقلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام سید حسین علوی در همایش مداحان اهل بیت(ع) شهرستان آران و بیدگل گفت: خادمی و نوکری اهل بیت(ع) اکتسابی نیست بلکه سرمایه بزرگی است که از دامن پاک والدین به ما رسیده است.


امام جمعه شهر نوش آباد افزود: مداحان و ذاکران و شاعران، سنگر داران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌ السلام هستند که الگوهای جامعه هستند و همه رفتار و کردارشان آموزنده است و باید در برخورد با ملت فاطمی بهترین رفتار ها را داشته باشند.

 

حجت الاسلام علوی ادامه داد: فاطمیون، منتظران حقیقی ظهور منتقم خون حضرت مادر هستند و باید از خدا بخواهیم تا به ما بیشتر درد انتظار را کرامت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی نوش آباد با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان گفت: هیئت‌ها  «سنگر جهاد تبیین» هستند و مداحان باید در حوزه حرکت‌های جهادی برای روشنگری و تبیین اصول و مبانی اسلام و انقلاب بیش از پیش تلاش کنند.

 

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری کار مداحان و متولیان هیئت‌ها، کار جهادی برای تبیین مسائل و مکتب اهل بیت(ع) است و مداحان باید با روحیه جهادی زندگی مبارزاتی ائمه و مکتب شهادت را تبیین کنند.

 

امام جمعه نوش آباد ادامه داد: ذاکران و مداحان اهل بیت(ع) اشعارشان باید شور حماسی و انقلابی داشته باشد و تا می توانند از انقلاب دم بزنند چون هر چه داریم مرهون این انقلاب خون بار است.

 

حجت الاسلام علوی خطاب به مداحان افزود: مراقب اعتقادات فاطمی ملت باشید، اگر جهاد فاطمی را تبیین و بصیرت افزایی نکنید پل اعتقادات ملت زهرایی خراب خواهد شد.

 

همایش مداحان اهل بیت(ع) به همت کانون مداحان و شاعران آیینی و با مشارکت اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، ستاد نماز جمعه نوش آباد و دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی در مصلای نماز جمعه شهر نوش آباد برگزار شد.

کد خبر 1140986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha