پرورش و تربیت نیروهای انقلابی از برنامه های اصلی کانون «نور» سامان است

صفاری سامانی گفت: کانون فرهنگی هنری «نور» سامان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به پرورش و تربیت نیروهای انقلابی می‌پردازد و تاکنون استعدادهای زیادی از جوانان را شناسایی کرده است.

«رضا صفاری سامانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «نور» سامان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به پرورش و تربیت نیروهای انقلابی می‌پردازد و تاکنون استعدادهای زیادی از جوانان را شناسایی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان در ایام کرونا فعالیت های گسترده ای در قالب رزمایش مواسات انجام داده اند.

 

ابراز کرد: تعداد ۸۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی هنری «نور» سامان عضویت دارند که در برگزاری همه برنامه ها و فعالیت های فرهنگی هنری این کانون همکاری دارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: این کانون با برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری و ثبت فعالیت ها در سامانه «بچه های مسجد» پنج هزار 740 امتیاز کسب کند.

 

صفاری سامانی تصریح کرد: نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری «نور» با حضور در مسجد جامع شهر سامان نقش موثری در احیا و کارکردهای فعالیت های فرهنگی هنری مسجد بر عهده دارند.

 

وی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی هنری با محوریت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی هستند افزود: کانون فرهنگی هنری «نور» نیز در این خصوص با همکاری و مشارکت جوانان برنامه ها و فعالیت های گسترده ای تاکنون برگزار کرده اند.

 

صفاری سامانی بابیان اینکه ۸۰۰ نفر از نوجوانان و جوانان شهر سامان عضو کانون فرهنگی هنری نور مسجد جامع هستند گفت: این کانون که در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده است با ثبت فعالیت های خود در سامانه «بچه های مسجد» توانسته بیش از پنج هزار امتیاز کسب کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: کانون فرهنگی هنری «نور» در ایام کرونا نیز فعالیت های گسترده ای در قالب رزمایش مواسات انجام داده است که حضور جوانان در این برنامه ها بی نظیر است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری «نور» در رشته‌های مختلف قرآن و عترت، فعالیت‌های اجتماعی، اردویی و گردشگری، آموزش و توانمندسازی، ورزش و سلامت و رسیدگی به مشکلات جوانان و نوجوانان به مخاطبان خدمات ارائه می‌دهد.

 

صفاری سامانی تصریح کرد: این کانون در راستای منویات مقام معظم رهبری به پرورش و تربیت نیروهای انقلابی می‌پردازد و تاکنون استعدادهای زیادی از جوانان را شناسایی کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد جامع شهر سامان ادامه داد: این کانون به عنوان هماهنگ کننده و حلقه اتصالی میان کلیه تشکل‌های دینی و فرهنگی مردمی در منطقه خود است و توانسته است به صورت زیربنایی در حوزه فرهنگسازی، آموزش و تبلیغ فعالیت‌های گسترده‌ای داشته باشد.

 

وی کانون های فرهنگی هنری در مساجد را حلقه وصلی دانست که بسیاری از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و جوانان را دور هم جمع می‌کنند اظهار کرد: بهترین مکان برای جذب جوانان به مساجد همین کانون های فرهنگی هنری است و لذا انتظار می‌رود تا از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.

 

کد خبر 1140987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha