نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد

نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست کمیته فرهنگی هنری ستاد استانی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این نشست گفت: امسال برنامه های فرهنگی و هنری بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به شرایط خاص در کشور و استان در زمینه کرونا برگزار می شود.


وی افزود: کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه ریزی کرده تا برنامه های مردمی، بانشاط و امیدبخش با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای کشور برگزار شود و در این راستای کمیته فرهنگی هنری با این رویکرد سیاست گذاری کلانی داشته تا رنگ و بوی فرهنگی و فرهنگی به ایام بدهد.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: ما در استان ظرفیت های مختلفی از جمله فضای مجازی داریم که باید از آنها به خوبی استفاده کنیم.


جوادیان زاده گفت: ما باید اسناد انقلاب اسلامی را بازنمایی و بازشناسی کنیم تا بتوانیم معرفت افزایی داشته باشیم و به نوعی ابعاد تاریخ انقلاب را روشن تر کنیم.


وی بیان کرد: امسال 4 جشنواره فجر به میزبانی استان برگزار می شود که جشنواره تئاتر استانی، جشنواره تجسمی فجر برای اولین بار و نمایشگاه استانی، جشنواره فیلم فجر برای هفتمین بار و جشنواره ملی پارچه فجر برای دومین بار در استان برگزار می شود.


جوادیان زاده گفت: همچنین اهدای کتاب با موضوع مرتبط با انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های ما در استان به مناسبت دهه فجر است.

کد خبر 1140990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha