ویژه برنامه های چله مهدوی در ورامین برگزار خواهد شد

فرماندارشهرستان ورامین از برگزاری ویژه برنامه های چله مهدوی به مناسبت ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، هفتاد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور امام جمعه موقت، فرماندار، شهردار، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولین در اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه اظهار کرد : با توجه به تقارن ایام یوم ا... ۲۲ بهمن و میلاد حضرت ولی عصر (ع) امسال از تاریخ ۱۵ بهمن تا ۲۵ اسفند در شهرستان ورامین چله مهدوی خواهیم داشت .
درویشی خاطر نشان کرد : باید در این چهل روز با پرپایی جشن و همچنین تبیین شخصیت امام زمان جامعه را هرچه بیشتر آشنا کنیم و جشن ها باید  مردمی صورت بگیرد و  همچنین بیش از ۱۰۰۰ مجموعه مردمی در شهرستان ورامین داریم که در این مراسمات چهل روز باید نقش آفرینی کنند .
وی افزود : ائمه جماعت هیات ها پایگاه های بسیج همه یک ظرفیت برای مردمی شدن جشن های چله مهدوی هستند و در ادارات دولتی  نیز برنامه ریزی اجرایی باید به مناسبت این چهل روز باعث فضای رقابتی جهت خدمت هر چه بهتر به مردم باشد

کد خبر 1141006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha