باید  نوجوانان و جوانان در برنامه‌های دهه فجر ویژه دیده شوند

کنجوریان، گفت: نوجوانان و جوانان در برنامه‌های دهه فجر ویژه دیده و ارتباط میان این قشر و انقلاب اسلامی پررنگ شود زیرا وضعیت کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب برای این دو قشر تبیین شود.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم امسال با توجه به موضوعات منطقه‌ای و جهانی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران است نیاز است به  تبع کل کشور برنامه های این ایام پرشور تر برگزار شود.


 

فرماندار هرسین افزود: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در این ایام فعالیت ها را پر رنگ تر کنند مخصوصاً برگزاری میز خدمت در محلات کمتر برخوردار و محوطه نماز جمعه نیاز است برگزار شود.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران بارها ثابت کرده‌اند که برای پاسداری از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند و هرگز در برابر دشمنی‌های استکبار جهانی از جمله فتنه‌انگیزی، فشارها و تحریم‌های اقتصادی و ایجاد موج ناامیدی کمر خم نخواهند کرد.

 

 

کنجوریان تصریح کرد: روحیۀ استکبارستیزی انقلاب اسلامی ایران، شکوفه‌های امید را در دل مسلمانان جهان و ملت‌های خسته از استعمار و استبداد رویاند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

 

فرماندار هرسین اظهار کرد: همچنان که نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی رنگ بوده است انتظار می رود همچون گذشته در برگزاری مراسمات این ایام هم چه در محدوده شهر و روستا حضور پررنگی داشته باشند.


 

کد خبر 1141023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha