لزوم سرمایه گذاری بر محور معروف در مسئله امر به معروف و نهی از منکر

حجت الاسلام مدبر با یادآوری اینکه باید در ابتدا روی معروف سرمایه گذاری شود، گفت: باید آنقدر گل بکاریم که جایی برای خار نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم،حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (سه شنبه ۵ بهمن) در دیدار جمعی از بانوان بسیجی جهرم، گفت: احساسی که نسل ما نسبت به مادرانمان داشتیم در نسل جوان امروز دیده نمی شود که یک علت ممکن است تغییر سبک زندگی باشد.

 

امام جمعه جهرم افزود: ما با بدرقه مادر به مدرسه می رفتیم و با استقبال او از مدارس باز می گشتیم اما دیگر اکنون‌ کمتر شاهد این صحنه ها هستیم، مادری که باید روح خانه و خانواده باشد وقتی از محل کار باز می گردد دیگر وقت رسیدگی به فرزند را ندارد.

 

وی ادامه داد: برای تغییر این مشکل باید سبک زندگی تغییر کند؛ نکته مهمی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم خود عنوان کرده و خواستار توجه به آن شده‌اند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه اکنون نقش مادران کم رنگ تر شده است، خاطرنشان کرد: ما مخالف اشتغال زنان نیستیم و بعضی از مسئولیت ها باید توسط خانها انجام شود.
  

وی با اشاره به اینکه ما باید روی مسئله معروف و منکر سرمایه گذاری کنیم و بگوییم چه چیزی خوب و چه چیزی بد است، تصریح کرد:‌ باید از خوب و بد شروع کنیم نه واجب و حرام.
 

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه باید در ابتدا روی معروف سرمایه گذاری شود، گفت: باید آنقدر گل بکاریم که جایی برای خار نباشد.

 

حجت الاسلام مدبر در پایان اظهار کرد: با این همه این ها خداوند فرموده صبر، حوصله ومقاومت نیاز است، ممکن است ترکشی هم بخورید اما باید ایستاد چرا که این مهم عزم جزم و اراده محکم نیاز دارد.

 

کد خبر 1141029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha