بارش پراکنده از روز پنجشنبه خواهد بود / هشدار زرد صادر شد

محمدی گفت: سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۷ بهمن ماه وارد استان خواهد شد و موجب بارش های پراکنده در بخش های مختلف استان می شود.

«سیاوش محمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه 7 بهمن ماه وارد استان خواهد شد و موجب بارش های پراکنده در بخش های مختلف استان می شود.

 

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به اینکه هشدار زرد برای ورود این سامانه به استان صادر شده است، تصریح کرد: این سامانه تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت و موجب بارش برف در مناطق مرکزی و جنوبی استان و در شمال استان نیز باران خواهد بارید.

 

این مقام مسئول یادآور شد: رخداد کولاک برف به ویژه در جاده های مواصلاتی مناطق مرکزی و جنوبی استان و رخداد مه نیز دور از انتظار نیست.

 

محمدی افزود: احتمال رخداد رواناب در مناطق شمالی استان و اختلال در تردد جاده ای استان به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه های برفگیر استان و احتمال بسته شدن راه های روستائی از دیگر پیامدهای این سامانه در طی روزهای آینده است.

 

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در این روزها از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و رانندگان نیز وسایط نقلیه خود را تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

 

مدیر کل هواشناسی استان بیان کرد: احتمال اختلال در عملیات پرواز فرودگاه اردبیل نیز پیش بینی می شود.

 

محمدی همچنان از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و اظهار داشت: شهروندان در مصرف گاز نیز صرفه جویی کنند تا زمینه گازرسانی به همه نقاط استان مهیا شود.

 

کد خبر 1141042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha