توزیع ۸ هزار بسته کمک مومنانه بین نیازمندان مازندران

آزادی کناری از توزیع ۸ هزار بسته کالا در آستانه ۱۳رجب و ۱۵شعبان و ۱۵ماه مبارک رمضان برای نیازمندان استان مازندران به نیابت از امام هشتم (ع) توسط خادمیاران رضوی دیار علویان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدرضا آزادی کناری» امروز(۵بهمن) در جلسه با مسئولین کانون های محلی شهرستان فریدونکنار پیرامون توزیع کمک مومنانه در ماه های مبارک رجب، شعبان و رمضان اظهار کرد: همدلی  و دستگیری از محرومان جامعه یکی از زیباترین ویژگی‌های دلدادگان ائمه اطهار (علیهم السلام) به ویژه امام رضا(ع) است که بهترین صحنه‌های همدلی و نوع دوستی را به وجود می آورد. 

 

جانشین کانون خدمت رضوی مازندران افزود: طرح تهیه و توزیع ۸ هزار بسته کالا در آستانه  ۱۳رجب و ۱۵شعبان و ۱۵ماه مبارک رمضان برای نیازمندان استان مازندران به نیابت از امام هشتم (ع) توسط خادمیاران رضوی اجرایی می شود.

 

آزادی کناری تصریح کرد: هدف اصلی این طرح کارجلب رضایت خداوند،رضایت امام هشتم(ع)،مواسات و همدلی است.
 

وی خاطرنشان کرد: کانون های رضوی در محله خود نیازمندان واقعی را شناسایی و پس از تشکیل پرونده بسته های کمک مومنانه را بین آن ها توزیع خواهند کرد.

 

آزادی کناری تاکیدکرد؛ بسته های کمک مومنانه در همان محله ای که نذورات جمع آوری شده توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته ۳۵۰هزار تومان است،افزود: هدایت و رهبری این طرح با مسئول شهرستان و اجرای آن توسط مسئولین کانون های محلی صورت گرفته خواهد شد. 

 

آزادی کناری با اشاره به اینکه در این طرح اولویت کمک با افرادی که نیاز بیشتری دارند است،یادآورشد: در سبد های کالا حتما بسته فرهنگی هم قرار داده می شود تا سرمایه فرهنگی نیازمندان هم برآورده شود.

کد خبر 1141053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha