تشکیل کارگروه های تخصصی و شورای «گفتگو» در جهرم

شفیعیان گفت: سعی بر این است در قالب شورای گفتگو سلسله جلسه ها و نشست‌هایی با اقشار مختلف داشته باشیم تا بتوان در مدیریت شهرستان از نقطه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات این افراد بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (سه شنبه ۵ بهمن) در جلسه شورای گفتگو که با حضور اساتید بسیجی برگزارشد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی کشور با محدودیت‌هایی مواجه است، گفت:  برای عبور از این شرایط حساس و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، نیازمند همراهی و حمایت های مردم هستیم.

 

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه همواره یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری نقش آفرینی جدی نخبگان در تحولات جامعه بوده است، افزود: در راستای توسعه شهرستان، بایستی از توان و پتانسیل نخبگان و نیروهای شایسته شهرستان بهره مند شد.

 

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه های تخصصی در شهرستان در حال پیگیری است و طی جلسات متعدد با کارگروه های مختلف، تصمیم های لازم در این راستا اتخاذ می شود.

 

شفیعیان ایده ها و نظرات اساتید و نخبگان و فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب، گامی مهم در مسیر توسعه پایدار شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: برای حل مشکلات اجتماعی و رفع موانع شهری  از ظرفیت اساتید و نخبگان برای راهکارهای مفید استفاده می شود.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه اساتید، نخبگان و فرهیختگان می‌توانند در تمامی امور با همدلی و همراهی یکدیگر نقش مهمی در پیشرفت امورات شهری داشته باشند، تصریح کرد: سعی بر این است در قالب شورای گفتگو سلسله جلسه ها و نشست‌ها با اقشار مختلف جامعه اعم از  اساتید، فرهیختگان، روحانیون و معتمدین را داشته باشیم تا بتوان در مدیریت شهرستان از نقطه نظرات و دیدگاه ها و پیشنهادات این افراد به عنوان گروه‌های مرجع و ذی نفوذ در جامعه استفاده لازم را ببریم.

 

 وی اضافه کرد: در حقیقت این گروه‌ها حلقه وصل بین مردم و دولت و نظام هستند که برگزاری جلسات گفت‌و‌گویی و تبادل نظر با این نیروها اثرات مطلوبی به دنبال دارد.

 

 فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان اظهار امیدواری کرد در سایه وجود روحیه وحدت و همدلی شاهد توسعه پایدار همه جانبه و متوازن شهرستان جهرم باشیم.

 

کد خبر 1141055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha