تامین نیاز آبی شمال استان فارس با ایجاد خط انتقال آب دریا به اصفهان

عزیزی گفت: نشست مشترک مدیران اصفهان و فارس در مورد پروژه مشترک خط انتقال آب دریا به استان های فارس و اصفهان برگزار شده که کاهش هزینه ها و مسیر و تامین نیاز آبی شمال استان فارس از پیامدهای مطلوب آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (سه شنبه 5 بهمن) با اشاره به مزیت های خط انتقال آب دریا به استان اصفهان برای فارس در جمع خبرنگاران گفت: با ایجاد خط انتقال آب دریا به اصفهان، شمال استان فارس نیز مشروب خواهد شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: نشست مشترک مدیران اصفهان و فارس در مورد پروژه مشترک خط انتقال آب دریا به استان های فارس و اصفهان برگزار شده که کاهش هزینه ها و مسیر و تامین نیاز آبی شمال استان فارس از پیامدهای مطلوب آن است.

وی اضافه کرد: در شمال فارس فرصت های خوب صنعتی داریم که به دلیل کمبود آب مورد استفاده قرار نگرفته اند اما با انتقال آب دریا به این مناطق شاهد رونق بخش صنعت خواهیم بود.

عزیزی تاکید کرد: رفع مشکل کم آبی در شمال فارس موجب می شود تا با برخورداری از ظرفیت خط ریلی شیراز-اقلید-یزد و خراسان و شیراز و اصفهان، بخش صنعت به خوبی تقویت شود.

وی اعلام کرد: هیئتی از مسئولان اصفهانی از کارخانه تولید لوله استان فارس به عنوان یک مزیت منحصر به فرد و همچنین پروژه خط انتقال آب به فارس که در حال اجرا است، بازدید خواهد کرد و تصمیم قطعی برای همکاری های مشترک نهایی خواهد شد.

کد خبر 1141091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha