نمایشگاه نقاشی «نقش هنر» در آران و بیدگل گشایش یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برپایی نمایشگاه نقاشی «نقش هنر» در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن نمایشگاه «نقش هنر» شامل مجموعه آثار طراحی و نقاشی شیرین بهرامی بانوی هنرمند آران و بیدگلی گشایش یافت. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این نمایشگاه نقاشی در غرفه «فرهنگ و هنر» جشنواره توانمندی ها و تولیدات بانوان شهرستان با عنوان «حرکت و برکت» دائر شده است.


ضابطی اضافه کرد: این نمایشگاه مشتمل بر آثار شیرین بهرامی، نخستین نمایشگاه انفرادی این بانوی هنرمند با ۱۵ اثر با تکنیک سیاه قلم، طراحی و مدادرنگی و در موضوعات طبیعت بی جان، پرتره و حیوانات است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل ادامه داد: علاقه مندان به بازدید از آثار هنری این بانوی هنرمند می توانند از تاریخ ۳ تا ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به غرفه «فرهنگ و هنر» در مجموعه بازار شهروند آران و بیدگل مراجعه کنند.

 

ضابطی خاطرنشان کرد: جشنواره توانمندی ها و تولیدات بانوان شهرستان آران و بیدگل با عنوان «حرکت و برکت» به همت شهرداری و با همکاری مدیریت بوستان مهربانو و برخی ادارات و حوزه های علمیه شهرستان آران و بیدگل گشایش یافته است./

کد خبر 1141130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha