برگزاری مهرواره های «هوای نو» و «اوج» در دهه فجر/ گفتمان های تبیینی در مساجد و خانه های قرآنی برگزار می شود

حجت الاسلام میررسولی گفت: در دهه مبارک فجر امسال برنامه های مختلف و متنوعی از جمله مهرواره های اوج و هوای نو در شهرستان علی آباد کتول  برگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «میررسولی» امروز در نشست با ستاد خبری دهه فجر استان گلستان اظهار داشت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در سطح شهرستان علی آباد کتول برنامه ریزی شده که رویکرد اصلی این برنامه ها، امید آفرینی و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علی آباد کتول گفت: برنامه و جشن های انقلاب در همه مساجد شیعه و اهل سنت این شهرستان برگزار می شود اما برنامه شاخص و محوری ده شب ده مسجد نیز در مساجد شهرستان برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: جشنواره رفیقانه با موضوع انقلاب ویژه دختران ۱۳ تا ۱۸ سال، برگزاری محافل فرهنگی، نشست های بصیرتی با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، نشست های تبیینی دستاوردهای انقلاب، برگزاری نشست هایی در راستای جهاد تبیینی در ۱۸۰ هیئت مذهبی و خانه های قران بخشی از برنامه های این ایام است.

 

حجت الاسلام میررسولی گفت: دو مهرواره هوای نو و اوج که در زمینه تولید کتاب و ادبیات داستانی و هم چنین رفع مسائل و مشکلات محلات برنامه ریزی شده است هم در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: تربیت کنشگر جمعیت با موضوع فرزند اوری و فرزند پروری با هدف تربیت نسل جوان انقلابی، محافل انس با قرآن کریم، کرسی های تلاوت، جشنواره های فرهنگی و هنری و غیره نیز در سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود.

 

کد خبر 1141206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha