گیلانی ها جمعه میزبان رئیس جمهور هستند

عباسی از سفر یک روزه آیت الله رییسی به گیلان در روز جمعه( ۸بهمن) خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «اسدالله عباسی» امروز(سه‌شنبه، ۵ بهمن) در جلسه برنامه ریزی سفر هیئت دولت به گیلان که با حضور مسئولان نهاد ریاست جهموری، فرمانداران و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، از سفر آیت الله رییسی، رییس جمهور و اعضای هیئت دولت مردمی سیزدهم به گیلان خبر داد.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه دستاوردهای خوبی از این سفر نصیب استان گیلان می‌شود، گفت: وزرای دولت با حضور در شهرستان ها علاوه بر موضوعات شهرستانی، مسائل استانی را نیز بررسی و به رییس جمهوری گزارش می دهند.

 

وی با اشاره به سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به گیلان برای کلنگ زنی احداث پل مرزی آستارا خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت عبور از مرز به صورت روزانه حدود ۲۵۰ کامیون است و این موضوع منجر به توقف و ایجاد صف طولانی برای رانندگان می شود که با احداث این پل ظرفیت عبور به دوبرابر افزایش پیدا می کند.

 

عباسی ابراز اطمینان کرد که سفر رییس جمهوری و اعضای هیات دولت انقلابی و مردمی سیزدهم مایه برکت برای مردم استان خواهد بود.

 

در این جلسه هریک از فرمانداران و مدیران دستگاه ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و پیش بینی های لازم برای سفر رییس جمهوری به گیلان ارائه کردند.

کد خبر 1141237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha