جذب یکصد هزار حامی در پویش «ایران مهربان» در فارس

سردار بوعلی گفت: در پویش «ایران مهربان» در فارس به دنبال جذب یکصد هزار حامی هستیم و همه برای تحقق این امر باید تلاش کنند زیرا می تواند بسیاری از مشکلات خانواده های نیازمند و ایتام را رفع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 5 بهمن) در آئین تجلیل از فعالین پویش «ایران مهربان» که به همت بسیج سازندگی استان فارس در محل سالن جلسات سپاه فجر فارس برگزار شد، گفت: تلاش هایی که برای پویش «ایران مهربان» در فارس به انجام رسیده قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: نسبت به جمعیت و خدمات ارائه شده و افرادی که در این طرح تحت پوشش قرار گرفته اند موجب شده تا رتبه استان فارس در این پویش بالا باشد.

وی اضافه کرد: در پویش «ایران مهربان» در فارس به دنبال جذب یکصد هزار حامی هستیم و همه برای تحقق این امر باید تلاش کنند زیرا   می تواند بسیاری از مشکلات خانواده های نیازمند و ایتام را رفع کند.

سردار بوعلی تاکید کرد: در تمام شهرستان ها و نواحی فارس باید به پویش «ایران مهربان» توجه ویژه شود تا اگر عقب ماندگی در این طرح وجود دارد جبران شود.

وی ادامه داد: اگر فرمانده پایگاه ما در کنار فعالیت های خود اقدام به راه اندازی یک مرکز نیکوکاری کند بسیار ارزشمند است و این اقدامات موازی کاری نیست بلکه یک تعامل خوب است زیرا وقتی یک پایگاه در کنار دغدغه ها و فعالیت های خود به فکر قشر ضعیف جامعه نیز باشد کار ستودنی انجام داده است.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: خدمت به نیازمندان توسط فرماندهان نواحی به عنوان یک کار سازمانی باید دیده شود و فرماندهان برای این کار با کمیته امداد فارس و دیگر سازمان ها همکاری کنند.

سردار بوعلی با تقدیر از بسیج جامعه زنان گفت: بسیج جامعه زنان در استان فارس در طرح پویش «ایران مهربان» پیش قدم بودند و صدها نفر از ایتام را قبل از اجرای این پویش نیز تحت حمایت قرار داده بودند.

کد خبر 1141239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha